مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 18:552021-09-30سياسي

تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار و شیوه نوین دارد


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار، ابزار و شیوه نوین دارد و نسل جدید را با چنین روش هایی با دفاع مقدس آشنا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر نبی سهرابی روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، گفت: غمگین ترین روزهای عمر اسلام روزهای آخر ماه صفر است.

وی اظهار کرد: شهید شهریاری و افراد بزرگی از استان زنجان در مسئولیت های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته و دارند که موجب افتخار بوده و 3535 شهید تقدیم شده از سوی این استان مایه افتخار است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار، ابزار و شیوه نوین دارد که اگر نسل جدید را با چنین روش هایی با دفاع مقدس آشنا نکنیم، چیزی از دفاع مقدس نخواهند فهمید.

سهرابی با اشاره به نقش مردم در دوران دفاع مقدس، گفت: هنوز نتوانسته ایم از دفاع مقدس استفاده کنیم در حالی که نقش مردم در اداره جنگ مثمر ثمر بوده و برای موفقیت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و برای تمدن سازی باید نقش مردم بازتعریف شود.

وی گفت: مردمی بودن دفاع مقدس موجب شد برتری تسلیحاتی دشمن از بین برود همانگونه که مردمی کردن جنگ در منطقه موجب ابتر ماندن تهاجم آمریکا به عر اق و افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار و شیوه نوین دارد

تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار و شیوه نوین دارد