مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-30سياسي

تحریف علامه حسن زاده خطری جدی است


شاگرد آیت الله حسن زاده با اشاره به خطر تحریف این عالم ربانی توسط نابخردان غیرعالم و غیرعارف گفت: از خصلت های مهم علامه این بود که دنبال مرید بازی نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین هادی عباسی خراسانی در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده که پنج شنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ما در محفل بزرگداشت بزرگی هستیم که با مشقت، صبر و استقامت خود را به اینجا رساند.

وی با بیان اینکه روز ولادت، رحلت و بعثت سه روز مهم برای هر انسانی است، گفت: این سه روز در طول همدیگر و پله اول پیش نیاز پله دوم و پله دوم پیش نیاز پله سوم است و باید این پله ها را یک به یک طی کنیم تا به درجات کمال برسیم.

شاگرد آیت الله حسن زاده آملی با اشاره به این عبارت از آیت الله حسن زاده آملی که همواره در جلسات درسی خود می فرمود هستیم که هستیم که هستیم افزود: مرگ به معنای نابودی نیست بلکه لباس عوض کردن است و اگر آیت الله حسن زاده آملی به این مقام رسیدند به خاطر این بود که کتاب علم و عمل را با قوت گرفت و با این دو بال در عالم دنیا پرواز کرد.

وی با اشاره به وصف عالم ربانی که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای آیت الله حسن زاده آملی بیان شده است، گفت: این صفت یعنی کسی که علم را برای دنیا و تفاخر نمی خواهد بلکه برای برون رفت از جهل علمی و عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف علامه حسن زاده خطری جدی است

تحریف علامه حسن زاده خطری جدی است