مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 21:202021-09-30بين الملل

طرح عبری-عربی برای تشدید محاصره و شکست مقاومت در فلسطین


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه طرحی برای تشدید محاصره نوار غزه و شکست دادن مقاومت در فلسطین طراحی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش گفت که محاصره حماس، چیز جدیدی نبوده و آمریکا قبلا این کار را انجام داده است.

وی خبر داد، آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه، طرحی دارند که هدف آن، کمرنگ جلوه دادن نتایج نبرد شمشیر قدس است.

این مسئول حماس ادامه داد، این طرح شامل تشدید محاصره نوار غزه توسط اسراییل، محرومیت ملت ما از پیروزی خود، تلاش برای بازداشتن جنبش [حماس] از مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی اسراییل در قدس و سایر [مناطق] فلسطین، از بین بردن بستر مردمی مقاومت و بی فایده جلوه دادن آن و تلاش برای حفظ اختلافات در فلسطین است .

وی با بیان اینکه طرح کم اهمیت نشان دادن شمشیر قدس به سود برخی از کشورهای منطقه و تشکیلات خودگردان فلسطین است، تصریح کرد، اطلاعات دقیقی درباره این کشورها و افرادی به دست حماس رسیده است که نقش پلیدی در تشدید محاصره نوار غزه و مبارزه با حماس ایفا می کنند تا تجربه مقاومت را شکست دهند.

ابومرزوق در پایان تصریح کرد، این افراد در راستای هدف قرار دادن مقاومت فلسطین و نابودی آخرین پایگاه مقاومت سازمان یافته فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عبری-عربی برای تشدید محاصره و شکست مقاومت در فلسطین

طرح عبری-عربی برای تشدید محاصره و شکست مقاومت در فلسطین