مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-01حوادث

گرفتارشدن 3 شهروند اصفهانی در کوه صفه / دست کودک در بالابرگیر کرد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه نفر از شهروندان اصفهان در کوه صفه به دلیل نداشتن تبحر کافی گرفتار شدند.

- اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه نفر از شهروندان اصفهان به دلیل نداشتن تبحر کافی در کوه صفه گرفتار شدند.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم ترین حوادث اصفهان طی 24 ساعت اخیر اظهار داشت: گیر کردن سه کوهنورد در صفه در ساعت 21 و 30 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه این افراد در ضلع جنوبی کوه صفه گیر افتاده بودند، ابراز داشت: امدادخواهان پس از حدود 6 ساعت تلاش نفس گیر آتش نشانان در دل تاریکی شب به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: به صفه نوردان توصیه می شود ضمن توجه به وضعیت جوی و روشنایی هوا، بدون آگاهی از فنون کوهنوردی و آشنایی با مسیر پیمایش و داشتن تجهیزات لازم هرگز اقدام به صعود نکنند و ضمن اینکه از مسیرهای اصلی خارج نشوند حتماً به علائم و تابلوهای راهنما توجه لازم را داشته باشند تا مشکلی برایشان در این زمینه ایجاد نشود.

محبوس شدن دو شهروند در تصادف 206 وی همچنین به حادثه ترافیکی در اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه در ساعت 2 و 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتارشدن 3 شهروند اصفهانی در کوه صفه / دست کودک در بالابرگیر کرد

گرفتارشدن 3 شهروند اصفهانی در کوه صفه / دست کودک در بالابرگیر کرد