مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-01اجتماعي

جزییات افراد بدون شناسنامه در سیستان و بلوچستان


به نیروهای ثبت احوال تاکید شده در بیشتر نقاط محروم خود بدنبال بی شناسنامه ها باشند زیرا در برخی از موارد این افراد خودشان برای دریافت شناسنامه مراجعه نمی کنند.

- مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: پنج شهرستان زاهدان، چابهار، دشتیاری، سراوان و هیرمند 65درصد پرونده های ثبت شده برای افراد بدون شناسنامه را در استان به خود اختصاص داده اند.

رضا راحت دهمرده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بسیاری از افراد بی شناسنامه در زاهدان ایرانی نیستند اظهار داشت: بیشتر افراد ثبت شده در این شهرستان تنها به دنبال دریافت مدارک هستند در حالی که ایرانی نیستند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از 300 پرونده ثبت شده برای بی شناسنامه ها نیز مربوط به 14 شهرستان در سیستان و بلوچستان است افزود: از ابتدای امسال 70 پرونده از بی شناسنامه های زاهدان بررسی شده که تنها سه پرونده مورد تأیید قرار گرفت و بقیه رد شدند.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکید ما بر پایان بی شناسنامگی در دورترین و غیرقابل دسترس ترین نقاط استان است گفت: بر این اساس لازم است دستگاه های امنیتی نظر خود را در اسرع وقت اعلام کنند تا هرچه سریع تر مشکل این افراد را حل کنیم زیرا تا زمانی که نظر منفی یا مثبت خود را اعلام نکنند ما حق صدور شناسنامه نداریم و باید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افراد بدون شناسنامه در سیستان و بلوچستان

جزییات افراد بدون شناسنامه در سیستان و بلوچستان