مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-01سياسي

عزل و نصب ها باید بر اساس قانون انجام شود


بنده در مسئله عزل و نصب ها دخالت نکرده و نخواهم کرد و معتقدم این مسئله باید بر اساس قانون باشد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی در جلسه شورای اداری استان همدان، با اشاره به اینکه حجم بسیاری از مراجعات به دفتر نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با مسائل اشتغال است، اظهار داشت: یکی از اساسی ترین مسائلی که در استان باید برای آن برنامه جامع تدوین شود، بحث اشتغال جوانان است که نیازمند تلاش مضاعف برای موفقیت در تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه پس از مستقر شدن دولت جدید شاهد عزل و نصب ها هستیم، گفت: میز و صندلی هایی که در این سالن وجود دارد، تغییر مدیران را بسیار به خود دیده اند و این طبیعت کارهای دنیا است، اما لازم به ذکر است که بنده در مسئله عزل و نصب ها دخالت نکرده و نخواهم کرد و معتقدم این مسئله باید بر اساس قانون شکل بگیرد.

امام جمعه همدان افزود: هر مسئولی که موظف است مدیری را انتخاب کند، خود باید تصمیم این کار را بگیرد و همان طور که نماینده ها را مردم مشخص می کنند، در موارد دیگر نیز باید قانون اجرا شود و قانون گرایی را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سهم خواهی ها در عزل و نصب ها و انجام کار سیاسی، خیانت به منافع مردم است، مطرح کرد: اگر در کشور و در بین همه مردم و مسئولان التزام به قانون به صورت جدی مورد توجه باشد، بسیاری از مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل و نصب ها باید بر اساس قانون انجام شود

عزل و نصب ها باید بر اساس قانون انجام شود