مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-01سياسي

پیش نیاز اجرای منطقی پروژه پیاده راه ها ،مشارکت ساکنان محدوده و اصناف است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: علاوه بر اینکه اجرای پروژه پیاده راه ها نیاز به زمان بندی، نظارت و پایش دارد باید به مشارکت ساکنان محدوده، - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: علاوه بر اینکه اجرای پروژه پیاده راه ها نیاز به زمان بندی، نظارت و پایش دارد باید به مشارکت ساکنان محدوده، اصناف و بازاریان توجه ویژه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی پروژه پیاده راه و قدمگاه صالحیه با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و حجت الاسلام محمد آقا میری عضو شورای شهر تهران، مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به میزبانی منطقه یک برگزار شد.

در این نشست بررسی طرح اجرای پیاده راه در خیابان شهرداری ، تعریض پیاده روهای این محور، رفع معارض ها ، ساماندهی پارک حاشیه ای و ایجاد قدمگاه صالحیه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید جعفر تشکری هاشمی در این نشست گفت: خوشبختانه یکی از طرحهای ترافیکی که قرار است در این محور محقق شود، ترجیح تردد پیادگان در مقابل خودرو محوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نیاز اجرای منطقی پروژه پیاده راه ها ،مشارکت ساکنان محدوده و اصناف است

پیش نیاز اجرای منطقی پروژه پیاده راه ها ،مشارکت ساکنان محدوده و اصناف است