مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-01اجتماعي

دلالی مجوزهای تردد/ صدور مجوز تردد فرمانداری رباط کریم در کافی نتی در پاسداران


سفر و تردد جاده ای در شرایط کرونایی همچنان منوط به صدور مجوز است و شهروندان برای دریافت مجوز باید از طریق فرمانداری ها اقدام کنند، اما گزارش ها حکایت از آن دارد که پای دلالان در سایه نبود سامانه الکترونیک به این موضوع هم باز شده است.

- سفر و تردد جاده ای در شرایط کرونایی همچنان منوط به صدور مجوز است و شهروندان برای دریافت مجوز باید از طریق فرمانداری ها اقدام کنند، اما گزارش ها حکایت از آن دارد که پای دلالان در سایه نبود سامانه الکترونیک به این موضوع هم باز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در استان تهران صدور مجوز تردد از طریق 16 فرمانداری صورت می گیرد که از میان آنها فقط دو فرمانداری تهران و پاکدشت دارای سامانه الکترونیک برای صدور مجوز تردد است و سایر فرمانداری ها به صورت دستی و با مراجعه حضوری شهروندان به صدور مجوز اقدام می کنند.

اما همین صدور حضوری مجوزها زمینه برخی تخلفات و سودجویی ها را برای دلالان همیشگی که در هر موقعیتی فعال می شوند فراهم کرده؛ دلالانی که به سلامت مردم رحم ندارند و با صدور مجوزهای خارج از قاعده در مسیر انتشار بیشتر این بیماری قدم برمیدارند، نمونه آن صدور مجوز تردد فرمانداری یکی از شهرستان استان تهران در کافی نتی در خیابان پاسداران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی مجوزهای تردد/ صدور مجوز تردد فرمانداری رباط کریم در کافی نتی در پاسداران

دلالی مجوزهای تردد/ صدور مجوز تردد فرمانداری رباط کریم در کافی نتی در پاسداران