مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-01سياسي

حضور رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه رصد می شود


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش فاتحان خیبر در شمالغرب گفت: با حضور رژیم نامشروع صهیونیستی در این منطقه، حساسیت ما به این مرز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح جمعه در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر اظهار کرد: در این منطقه ما یک عنصر ناخوانده و برهم زننده امنیت را داریم که از جای دیگر آمده و آن رژیم نامشروع صهیونیستی است و از موقعی که این رژیم آمده، حساسیت ما به این مرز افزایش یافته، فعالیت آنها در اینجا کاملاً در رصد ما است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دو قرن اخیر هیچ گاه مهاجم نبوده و هیچ گونه چشم داشتی به خاک همسایگان نداشته و ندارد و صرفاً از خود دفاع کرده است.

در مدت دوره طولانی اشغال قره باغ توسط ارمنستان نیز همواره بر تمامیت ارضی آذربایجان تاکید کرده و هیچ گاه اشغالگری را تأیید نکرده ایم.

امیر سرتیپ حیدری افزود: رزمایش های نیروهای مسلح ما در این منطقه و سایر مناطق برابر یک برنامه ریزی دقیق و با هدف آزمایش سلاح ها و تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزم نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

زمان رزمایش ها، مکان رزمایش ها و اندازه نیروها، برابر تدابیر نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه رصد می شود

حضور رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه رصد می شود