مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-01اقتصادي

افتتاح کارگاه صنایع دستی در شهر ملی حصیربافی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افتتاح کارگاه صنایع دستی در شهر آپخش به همت بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/بوشهر معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افتتاح کارگاه صنایع دستی در شهر آپخش به همت بخش خصوصی خبر داد.

لیلا رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کارگاه صنایع دستی در شهر ملی حصیر بافی آبپخش و در روستای بنار سلیمانی، با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید و قرار است در رشته حصیر بافی با برگ نخل به فعالیت بپردازد.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی این کارگاه 2 میلیارد ریال بوده که با مشارکت مستقیم بخش خصوصی انجام شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: محصولات تولیدی این کارگاه با توجه به قرارگیری در نخلستان و وجود مواد اولیه مناسب و در دسترس، در زمینه حصیر خواهد بود و برخی از صنعتگران نیز با دریافت مواد اولیه در خانه های خود، تولید محصول می کنند.

رحیمی در پایان یادآور شد: مساحت کارگاه 600 متر مربع بوده که در این راستا برای 20 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است و تمامی صنعتگران کارت تولید انفرادی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه صنایع دستی در شهر ملی حصیربافی

افتتاح کارگاه صنایع دستی در شهر ملی حصیربافی