مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-01اجتماعي

طوفان شدید در راه سواحل مکران/ هشدار قرمز و تشکیل ستاد مدیریت بحران در جاسک


بدنبال هشدار سطح قرمز هواشناسی نسبت به وقوع طوفان و تندباد شدید در مناطق ساحلی، ستاد مدیریت بحران در جاسک تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با اعلام هشدار سطح قرمز در مورد بروز طوفان و تندباد در سواحل شرقی ستاد مدیریت بحران در شهرستان جاسک تشکیل و به دهها روستای ساحلی و صیادان هشدار ویژه داده شده است.

  سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای با سطح هشدار قرمز اعلام کرده که توفان حاره ای در حال نزدیک شدن به سواحل مکران و سواحل جنوب شرقی کشورمان در دریای عمان است و که سبب تلاطم شدید دریا و رگبار باران و رعد و برق در سواحل و پس کرانه خواهد شد.

تندباد دریایی با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت در راه است کیانوش عارفی معاون فنی هواشناسی هرمزگان در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ناپایداری جوی متأثر از نزدیکی چرخند حاره ای در دریای عمان، سواحل جاسک و سیریک و به مقدار کمتری در محدوده شرق تنگه هرمز از ساعات عصر امروز تا یک شنبه 11 مهرماه سبب اعلام هشدار سطح قرمز به منظور اقدام فوری برای جلوگیری از مخاطرات شده است.

وی افزود: پیش بینی طوفان و تندباد با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت در مناطق ساحلی را داریم که همراه با رگبار باران و رعد و برق و بروز امواج با ارتفاع بیش از 4 متر خواهد بود و احتمال آسیب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شدید در راه سواحل مکران/ هشدار قرمز و تشکیل ستاد مدیریت بحران در جاسک

طوفان شدید در راه سواحل مکران/ هشدار قرمز و تشکیل ستاد مدیریت بحران در جاسک