مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-01فرهنگي

نامزدی «دشت خاموش» در 2 رشته پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا


احمد بهرامی در پی نامزدی «دشت خاموش» در 2 رشته بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، در مراسم اهدای جوایز این رویداد حضور می یابد.

- به نقل از روابط عمومی پروژه، احمد بهرامی کارگردان فیلم دشت خاموش که این روزها در سینماهای هنروتجربه روی پرده است، برای حضور در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا که در جریان بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان برگزار می شود، به کره جنوبی می رود.

دشت خاموش به تهیه کنندگی سعید بشیری در 2 رشته بهترین کارگردانی (احمد بهرامی) و بهترین فیلمبرداری (مسعود امینی تیرانی) این دوره از این جوایز سینمایی نامزد دریافت جایزه شده است.

همچنین فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی در 2 شاخه بهترین بازیگر نوظهور (روح الله زمانی) و بهترین تدوین (حسن حسندوست) نامزد کسب جایزه است.

یک ثانیه (ژانگ ییمو) از چین، کتاب ماهی (لی جون-ایک) از کره جنوبی، مرید (چایتانیا تامهانه) از هند، چرخ بخت و خیال (ریوسوکه هاماگوچی) از ژاپن و همسر جاسوس (کیوشی کوروساوا) از ژاپن نامزدهای بهترین فیلم از پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا هستند.

مراسم اهدای پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا به صورت ترکیبی از حضوری و آنلاین در جریان بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در روز 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) در کره جنوبی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی «دشت خاموش» در 2 رشته پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا

نامزدی «دشت خاموش» در 2 رشته پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا