مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-01فرهنگي

نامزدی «دشت خاموش» در دو رشته جایزه فیلم آسیا


احمد بهرامی در پی نامزدی «دشت خاموش» در 2 رشته بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، در مراسم اهدای جوایز این رویداد حضور می یابد.

- احمد بهرامی در پی نامزدی دشت خاموش در 2 رشته بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، در مراسم اهدای جوایز این رویداد حضور می یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بهرامی کارگردان فیلم دشت خاموش که این روزها در سینماهای هنروتجربه روی پرده است، برای حضور در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا که در جریان بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان برگزار می شود، به کره جنوبی می رود.

دشت خاموش به تهیه کنندگی سعید بشیری در 2 رشته بهترین کارگردانی (احمد بهرامی) و بهترین فیلمبرداری (مسعود امینی تیرانی) این دوره از این جوایز سینمایی نامزد دریافت جایزه شده است.

همچنین فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی در 2 شاخه بهترین بازیگر نوظهور (روح الله زمانی) و بهترین تدوین (حسن حسندوست) نامزد کسب جایزه است.

یک ثانیه (ژانگ ییمو) از چین، کتاب ماهی (لی جون-ایک) از کره جنوبی، مرید (چایتانیا تامهانه) از هند، چرخ بخت و خیال (ریوسوکه هاماگوچی) از ژاپن و همسر جاسوس (کیوشی کوروساوا) از ژاپن نامزدهای بهترین فیلم از پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی «دشت خاموش» در دو رشته جایزه فیلم آسیا

نامزدی «دشت خاموش» در دو رشته جایزه فیلم آسیا