مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-01پزشكي

پیش بینی زمان مرگ بیماران کرونایی با روشی جدید


محققان بیمارستان مانت ساینای نیویورک در مطالعه اخیرشان دریافتند تغییرات رخ داده در فعالیت الکتریکی قلب می تواند به پیش بینی اینکه کدامیک از بیماران مبتلا به کووید-19 بستری در بیمارستان بیشتر در معرض مرگ قرار دارند، - محققان بیمارستان مانت ساینای نیویورک در مطالعه اخیرشان دریافتند تغییرات رخ داده در فعالیت الکتریکی قلب می تواند به پیش بینی اینکه کدامیک از بیماران مبتلا به کووید-19 بستری در بیمارستان بیشتر در معرض مرگ قرار دارند، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، به گفته محققان این نشانگر زیستی به راحتی قابل اندازه گیری است و به طور بالقوه می تواند زمان مرگ بیماران را چند روز قبل از رخ دادن، پیش بینی کند.

هنگامی که بیمارستان ها مملو از بیماران مبتلا به کووید -19 است یکی از موضوعاتی که شرایط را برای پزشکان دشوارتر می سازد این است که باید توجه خود را بیشتر بر روی چه بیمارانی متمرکز کنند.

اکنون مشخص شده تعدادی نشانگر زیستی که در خون وجود دارند می توانند به ارزیابی بیمارانی که بیشتر در معرض مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری هستند، کمک کنند.

گرچه جمع آوری و تجزیه و تحلیل آزمایش خون زمان می برد اما این نشانگر زیستی جدید را می توان با استفاده از دستگاه الکتروکاردیوگرام ساده (EKG) اندازه گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی زمان مرگ بیماران کرونایی با روشی جدید

پیش بینی زمان مرگ بیماران کرونایی با روشی جدید