مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-01سياسي

امام جمعه سنندج: بازشدن چتر خدمت در دولت سیزدهم برای مردم امیدآفرین است


دولت کریمه سیزدهم چتر خدمت به مردم را از همین روزهای اول فعالیت با حضور در استان های مختلف باز کرده و این زمینه ساز رفع مشکلات و امیدواری در بین مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک روز آتش نشان، اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق، فدارکاری و از خودگذشتگی است.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: مسئولان زیرسایه خدمت به بزرگی برسند و زمینه تحقق شایسته سالاری در جامعه را فراهم سازند.

ماموستا رستمی اذعان داشت: دولت کریمه سیزدهم چتر خدمت به مردم را از همین روزهای اول فعالیت با حضور در استان های مختلف باز کرده و این زمینه ساز رفع مشکلات و امیدواری در بین مردم است.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدمت گذاری به مردم در بین مسئولان از قالب شعار خارج شود و جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

امام جمعه سنندج در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه و مصداق واقعی اتحاد و همدلی بین ملت و مسئولان و پیروزی حق علیه باطل بود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نه تنها در مقابل رژیم بعث، بلکه 37 کشور دنیا که به انواع مختلف سپاه باطل را حمایت می کردند، شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: بازشدن چتر خدمت در دولت سیزدهم برای مردم امیدآفرین است

امام جمعه سنندج: بازشدن چتر خدمت در دولت سیزدهم برای مردم امیدآفرین است