مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-01سياسي

مشارکت ساکنان محل و اصناف پیش نیاز اجرای پروژه پیاده راه ها است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای پروژه پیاده راه ها نیاز به زمان بندی، نظارت و پایش دارد و باید به مشارکت ساکنان محدوده، - ، نشست بررسی پروژه پیاده را و قدمگاه صالحیه با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و حجت الاسلام محمد آقا میری عضو شورای شهر تهران و سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به میزبانی منطقه یک برگزار شد.

در این نشست بررسی طرح اجرای پیاده راه در خیابان شهرداری، تعریض پیاده روهای این محور، رفع معارض ها، ساماندهی پارک حاشیه ای و ایجاد قدمگاه صالحیه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید جعفر تشکری هاشمی در این نشست گفت: خوشبختانه یکی از طرحهای ترافیکی که قرار است در این محور محقق شود، ترجیح ترددپیادگان در مقابل خودرو محوری است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید شهرهای ما عمدتاً خودرو محور هستند اما امروز جای خوشحالی است که همه نگاهشان تغییر یافته و انسان محوری را بر خودرو محوری ترجیح می دهند و اجرای پیاده راه در محور خیابان شهرداری منطقه یک نمونه بارز این موضوع است.

تشکری افزود: اما اجرای این طرح نباید با شتاب زدگی همراه باشد و باید همه جوانب سنجیده شود، سناریوهای مختلف در نظر گرفته و اقدامات لازم و ضروری پیش نیاز مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ساکنان محل و اصناف پیش نیاز اجرای پروژه پیاده راه ها است

مشارکت ساکنان محل و اصناف پیش نیاز اجرای پروژه پیاده راه ها است