مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-01سياسي

امروز سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی در بالاترین درجه خود قرار دارد


رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که تحکیم و ارتقای منزلت و سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی گفت: امروز سرمایه جامعه پزشکی در بالاتری درجه خود قرار دارد.

- ، محمد رضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی امروز در جلسه مجموع عمومی این سازمان به ارائه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در دور هفتم کاری سازمان نظام پزشکی پرداخت و اظهار کرد: برنامه ریزی ها و ریل گذاری هایی برای ادامه کار در سازمان پایه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت های سازمان در دوران بر آن شدیم تا آموزش های لازم برای مقابله با کووید 19 را علاوه بر پزشکان به عموم مردم نیز داشته باشیم که این مهم با همت معاونت آموزشی سازمان انجام شد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ثبت رویداد ملی کرونا روایت اقدام مهم دیگری بود که با شروع پاندمی انجام دادیم زیرا یک افتخار ملی بوده و باید برای نسل های آینده این جانفشانی ها ثبت می شد؛ لذا 10 جلد کتاب مشتمل بر فیلم، روایت، داستان و نقاشی و … تهیه شد و در کنار این مهم بحث پشتیبانی و توزیع اقلام بهداشتی و تهیه ماسک و موادضدعفونی از ابتدای روزهای پاندمی کرونا برای همکارانمان در کلانشهرها و شهرهای دور افتاده داشتیم که اتصال خوبی بین بدنه نظام پزشکی ها و جامعه پزشکی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی در بالاترین درجه خود قرار دارد

امروز سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی در بالاترین درجه خود قرار دارد