مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-01سياسي

گردشگری به مثابه ظرفیت اقتصادی دامغان تقویت شود


امام جمعه دامغان با بیان اینکه گردشگری به مثابه ظرفیت اقتصادی این شهرستان باید تقویت شود، گفت: ایجاد موزه دامغان و همچنین توجه به ترویج گردشگری اقتصادی و فرهنگی در اولویت است.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام (ره) با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت میراث فرهنگی و گردشگری خوبی دارد که باید از آن برای توسعه و اشتغال استفاده شود، ابراز داشت: ایجاد موزه باستان شناسی و اشیای تاریخی یک ضرورت مهم برای دامغان است که علیرغم وجود آثار متعدد فرهنگی و داشتن رتبه برتر در استان سمنان، مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی دامغان نشان از مذهب و تدین و همچنین فرهنگ والای این شهرستان دارد، بیان کرد: دامغان دارای آثار فرهنگی و گردشگری فراوان است که می توان از آن در راستای تقویت اقتصاد حوزه گردشگری و همچنین ترویج فرهنگ بومی این منطقه استفاده کرد لذا تاکید ما این است که گردشگری به مثابه ظرفیت اقتصادی دامغان تقویت شود.

امام جمعه دامغان ضمن قدردانی از خدمات شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان تاکنون 70 درصد مردم دامغان از واکسن دوز اول و 30 درصد دوز دوم را دریافت کردند، بیان کرد: در زمینه واکسن خارجی مشکل و کمبودی در این شهرستان وجود ندارد و اما به دلیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری به مثابه ظرفیت اقتصادی دامغان تقویت شود

گردشگری به مثابه ظرفیت اقتصادی دامغان تقویت شود