مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-01ورزشي

تیم بدمینتون اردکان طعم تلخ باخت نماینده استان یزد را شیرین کرد


تیم بدمینتون چادرملو اردکان توانست نماینده سیستان و بلوچستان را در خانه بدمینتون زاهدان با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس تیم بدمینتون چادرملو اردکان با بازی نزدیک توانست نماینده سیستان و بلوچستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و دومین برد خود را دراین مسابقات به ثبت رساند.

فرزین خانجانی، مهدی انصاری، عباسعلی بهجتی، عرفان محیطی و سروش اسکندری بازیکنان تیم بدمینتون چادرملو اردکان در این دیدار بودند.

تیم بدمینتون دانشگاه یزد دیگر نماینده استان در دومین دیدار خود میزبان تیم شهرداری شهربابک بود که در مجموع با نتیجه چهار بر یک این بازی را به حریف خود واگذار کرد.

محمدعلی فقیه خراسانی، سجاد ترابی، مجتبی کاظم پور، امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری به سرپرستی حسن ضرابی زاده و مربیگری ابوالفضل روناسیان برای تیم بدمینتون دانشگاه یزد در این مسابقه به میدان رفتند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم  یزد و اشکذر در مجلس،  محسن صادقیان معاون استاندار و رییس هیات بدمینتون استان، محمدرضا صادقیان شاهی معاون دانشجویی دانشگاه یزد، رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، محمدمهدی نیکونژاد عضو شورای شهر یزد، دکتر مهدی زارع بیدکی عضو شورای شهر و ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون اردکان طعم تلخ باخت نماینده استان یزد را شیرین کرد

تیم بدمینتون اردکان طعم تلخ باخت نماینده استان یزد را شیرین کرد