مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-01بين الملل

توفان حاره ای در مناطق ساحلی شرق هرمزگان از شنبه آغاز می شود


معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توفان حاره ای در مناطق ساحلی شرق هرمزگان با سرعت بیش از 70 کیلومتر از شنبه آغاز می شود.

- ، کیانوش عارفی اظهار داشت: هشدار سطح قرمز دریایی با توجه به تقویت توفان حاره ای در دریای عرب که موجب ناپایداری های جوی و دریایی می شود، برای مناطق شرقی این استان صادر شد.

وی عنوان کرد: این شرایط از بعد از ظهر روز شنبه تا پایان روز یک شنبه تداوم می یابد و تندباد شدید در مناطق ساحلی با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت و در مناطق فراساحلی با سرعتی افزون بر 70 کیلومتر بر ساعت، همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

عارفی اضافه کرد: افزایش ارتفاع موج های دریا تا سه متر در مناطق ساحلی و ارتفاع افزون بر چهار متر در مناطق فراساحلی، بالا آمدن سطح آب در مجاورت سواحل هم پیش بینی شده است.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اشاره کرد: اختلال در همه فعالیت های دریایی، آسیب به تأسیسات ساحلی و فراساحلی و بالا آمدن آب در مجاورت سواحل از آثار این شرایط است و دریای عمان و سواحل جاسک و سیریک بیشترین تأثیرپذیری را خواهند داشت.

عارفی خاطر نشان کرد: همچنین هشدار جوی سطح نارنجی با توجه به ناپایداری های ناشی از چرخند حاره ای و رشد ابرهای همرفتی در ارتفاع های استان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان حاره ای در مناطق ساحلی شرق هرمزگان از شنبه آغاز می شود

توفان حاره ای در مناطق ساحلی شرق هرمزگان از شنبه آغاز می شود