مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-01سياسي

امام جمعه مهریز: هرچه سریعتر باید تکلیف انتخاب شهردار مشخص شود


اختلاف درابتدای کار شورای ششم زیبنده شهرستان مهریز نیست و باید هرچه سریع تر انتخاب شهردار از بلاتکلیفی بیرون باید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تأخیر زیاد در حکم شهردا مهریز اظهار کرد: شهرستان مهریز به مدیریتی کارآمد، قوی و با نگاه کلان دارد.

  وی افزود: اختلاف درابتدای کار شورای ششم زیبنده شهرستان مهریز نیست و باید هرچه سریع تر انتخاب شهردار از بلاتکلیفی بیرون باید.

  امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه در جای جای شهرستان مهریز زباله ها دپو شده است ادامه داد: شهرستان مهریز نیاز به سکان دارکارآمد دارد تا مسائل شهری فرهنگی و عمرانی به درستی حل شود.

  حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: جوانگرایی و حزب اللهی بودن در دولت سیزدهم مطابق فرمایش رهبر انقلاب انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

  وی با بیان این که ملت ایران منتظر در عملکرد این دولت هبه صورت یک حرکت انقلابی و حزب الله هستند، گفت:اکنون بعضی  از روستا های ایران فقط مورد استفاده گردشگری قرار گرفته و چه بسا فرهنگ های غلط نیز به مردم آن تزیق می شود.

   محی الدینی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از شهر ها و استان ها کم رنگ و به فراموشی سپرده شده که باید در احیا دوباره آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: هرچه سریعتر باید تکلیف انتخاب شهردار مشخص شود

امام جمعه مهریز: هرچه سریعتر باید تکلیف انتخاب شهردار مشخص شود