مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-01سياسي

80 وقف با رویکرد مختلف در مازندران ثبت شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طی یک سال اخیر 80 وقف جدید با رویکردهای مختلف را داشتیم که ازجمله موقوفه بچه های آسمان نور و موقوفه هسته ای در شهرستان نور بوده است.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری اظهار کرد: وقف نوعی سنجش و قرار گرفتن در مسیر ربانیت و الهی بودن است.

وی افزود: وقف نمادی از کار خیر است که نماد عینی آن را در روزهای کرونایی شاهد بودیم از تهیه و تأمین بسته های معیشتی گرفته تا تأمین هزینه های دارویی گرفته که خدمات ارزنده ای توسط واقفان خیراندیش ارائه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه بیش از 150 پروژه عمرانی امامزادگان و موقوفات درحال اجرا است، تصریح کرد: موقوفات مستعدی که برای سرمایه گذاری شناسایی شده حدود 55 پروژه است که در صورت اجرا شاهد افزایش عوائد موقوفات و در نتیجه اجرای بیشتر امینانه نیات واقفان خواهیم بود.

این مسئول با بی ام اینکه کار بزرگی که در سطح استان انجام شده بحث وقف های جدید است، اظهار کرد: طی یک سال اخیر 80 وقف با رویکردهای بزرگ را داشتیم که ازجمله موقوفه بچه های آسمان نور و موقوفه هسته ای در شهرستان نور بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه نخستین وقف هسته ای کشور در استان مازندران انجام شده است، یادآورشد: پس مردم نگاه مثبتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 وقف با رویکرد مختلف در مازندران ثبت شد

80 وقف با رویکرد مختلف در مازندران ثبت شد