مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-01ورزشي

مربیان جدید و یک بازیکن ملوانی به سپیدرود پیوستند


سه مربی جدید و یک بازیکن با عقد قراردادی با مدیرعامل باشگاه سپیدرود به تیم حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در فصل جدید لیگ دسته دوم ایران ملحق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رامین جعفری خواه سیامک زاد طالبیان و سید محمد حسینی به عنوان مربی و علی ربیع زاده به عنوان بازیکن با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود به تیم سپیدرود رشت پیوستند.

رامین جعفری خواه عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا می باشد و سال هاست که در رده پایه به عنوان مربی مشغول به فعالیت است.

  سیامک زاد طالبیان مربی پیشین تیم های شهرداری آستارا نیز با عقد قراردادی با مدیرعامل باشگاه سپیدرود به عنوان یکی از دستیاران حسن اشجاری به کادر فنی سپیدرود پیوست.

زاد طالبیان به عنوان بازیکن سابقه بازی در تیم ملوان انزلی و پرسپولیس زنجان را در کارنامه دارد و دو صعود پی درپی با شهرداری آستارا از لیگ دسته سوم به دسته اول در سابقه مربیگری وی به چشم می خورد.

  سید محمد حسینی دروازه بان نامدار باشگاه سپیدرود در فصل جدید به عنوان مربی دروازه بانان در کادر فنی سپیدرود حضور خواهد داشت.

حسینی که سابقه حضوری پنج ساله در سپیدرود به عنوان بازیکن را دارد، موفق شده تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و برتر صعود کند و در سال صعود به لیگ برتر، رکورد بهترین پنالتی گیر لیگ دسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان جدید و یک بازیکن ملوانی به سپیدرود پیوستند

مربیان جدید و یک بازیکن ملوانی به سپیدرود پیوستند