مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-01بين الملل

مردم در تزریق واکسن به شایعات توجه نکنند


مردم باید در تزریق واکسن عجله کرده و به شایعات توجه نکنند تا با عدم واکسیناسیون سلامتی دیگران را به خطر نینداخته و گرفتار حق آنها نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اربعین مکمل عاشوراست؛ حضرت زینب این چهل روز را طی کرده و به کربلا رسیدند و احیاگر عاشورای حسینی شدند.

دهشیری در خصوص دشمنی های تمام نشده دشمنان دشمنان قسم خورده کشور، تصریح کرد: دشمن با وجود شکست های متعدد در افغانستان، عراق و سوریه باز هم دست از دشمنی برنداشته و در نشستی که در کردستان عراق برگزار شد از زبان نخست وزیر اسراییل بیان شده که ما هزار ضربه چاقو برای ایران تهیه کرده ایم.

احترام به سالمندان واجب است امام جمعه اردستان با اشاره به روز سالمند، تاکید کرد: سالمندان از منظر دینی از جایگاه ویژه ای برخوردارند و احترام به آنها واجب است.

وی یادآور شد: دیر ازدواج کردن جوانان، تشکیل خانواده از سوی آنها و کاهش زاد و ولد منجر به افزایش جامعه سالمندی می شود.

تکلیف مدیران نهادهای اردستان تعیین شود دهشیری با بیان اینکه دولت جدید اهل جهاد و رسیدگی به مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: از مقام های مسئول انتظار می رود بیش از این اجازه ندهند که تعدادی از اداره های اردستان با سرپرست اداره شود، با این روش کار پیش نمی رود، هرچه زودتر تکلیف اداره های با سرپرست معلوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در تزریق واکسن به شایعات توجه نکنند

مردم در تزریق واکسن به شایعات توجه نکنند