مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-01سياسي

ممنوعیت ورود کالاهای کره جنوبی موجب تولیدبا کیفیت داخلی می شود


ممنوعیت کالاهای کره جنوبی موجب تولید با کیفیت کالاها و ارتقای تولید در شرکت های داخلی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام مشقت فراوانی برای تبلیغات دین اسلام متحمل شدند تا جایی که موجب هجرت آن حضرت شد.

امام جمعه گلپایگان  افزود: هجرت پیامبر گرامی اسلام از مکه به مدینه سرآغاز شکوفایی اسلام و فصل پرافتخاری در دوران رسالت پیامبر شد زیرا در ورود به مدینه حکومت اسلامی تشکیل داد و میان آحاد مختلف جامعه آن دوران تحولی ایجاد کرد که نقش اساسی در پیشرفت اسلام تا قرن ها شد.

وی با بیان اینکه نشر دانش و علم در جامعه از دوران ظهور اسلام مورد توجه بوده است، گفت: جامعه امروزی به روح اخوت دینی و مساوات نیازمند است و می تواند موجب اصلاح اخلاقی و اقتدار و عزت انسان شود.

کرامتی گفت: تمدن نوین مدنظر مقام مقام معظم رهبری در گرو توجه به مبانی اسلام است تا جامعه ای عزتمند و با هویت دینی اسلامی ساخته شود.

امام جمعه گلپایگان  با تسلیت رحلت آیت الله علامه حسن زاده آملی، گفت: این عالم ربانی در علوم فراوان ید طولانی داشت و در عرصه انقلاب زحمات زیادی انجام داده است، 90 اثر علمی در زمینه عرفان و فلسفه و عرفان و شرح کتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود کالاهای کره جنوبی موجب تولیدبا کیفیت داخلی می شود

ممنوعیت ورود کالاهای کره جنوبی موجب تولیدبا کیفیت داخلی می شود