مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-01سياسي

کهگیلویه و بویراحمد استانی زرخیز اما محروم/جهادسازندگی احیامی شود


کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار زیادی در بخش کشاورزی، گردشگری، معدن و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و استانی زرخیز اما محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعدازظهر جمعه در نشست با نمایندگان اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: این استان، استانی زرخیز اما محروم، استانی غنی اما غیر برخوردار است و اینها به این دلیل است که درست از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال حل مساله به شکل درست باشیم و طرح مساله باید درست بوده و ابعاد مسئله درست شناخته شود، گفت: تحول باید مبتنی بر یک نظریه علمی باشد و جایگاه این دانشگاه و مراکز علمی است که باید نقش ایجاد تحول را ایفا کنند.

رییس جمهور اظهار داشت: ارتباط جدی باید با دانشگاه و مراکز علمی وجود داشته باشد و تحول آفرینی در بخش های مختلف وجود داشته باشد.

رییس جمهور با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالعات در این راستا آغاز شده است، گفت: تقسیم ظرفیت ها در کشور باید بر اساس آمایش سرزمینی باشد و این یکی از شاخص های اجرای عدالت است و آنچه که باید به جایی که باید اختصاص یابد.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه گام های ما باید علم پایه باشد، گفت: برنامه های ما باید عدالت محور و بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد استانی زرخیز اما محروم/جهادسازندگی احیامی شود

کهگیلویه و بویراحمد استانی زرخیز اما محروم/جهادسازندگی احیامی شود