مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-01سياسي

ارسال بسته های متبرک رضوی برای 5 هزار مجلس روضه خانگی در سراسر کشور


با توزیع پرچم عزا و بسته های متبرک رضوی برای مجالس روضه خانگی سراسر کشور، مشام عزاداران شهادت حضرت رضا(ع) به عطر صحن و سرای حرم ایشان معطر می شود تا مرهمی برای دلتنگی حضورشان در این بارگاه ملکوتی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، همزمان با دهه آخر ماه صفر، به همت مرکز امور بانوان و و مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، پویش ایران، خانه حضرت رضاست ویژه مجالس روضه خانگی، از شهر مشهد آغاز شده و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

برپایی روضه های خانگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در طول دو ماه عزاداری محرم و صفر امسال نیز مانند سال گذشته، هرچند به دلیل شیوع کرونا، امکان برپایی تجمعات گسترده عزاداران وجود نداشت، اما روضه های خانگی برپا بود و جمع هایی کوچک با دل های بزرگ، سوگوار این ایام بودند.

پشتیبانی آستان قدس از روضه خوانی های مردمی  در این مدت، مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در کنار دیگر مجموعه های فرهنگی و خدمت رسان حمایت کردند.

برگزاری مراسم عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز باغ اردوگاه خاتون، کمک به برپایی روضه های خانگی در فضای باز محلات با امانت دادن فرش، برگزاری روضه‎ خوانی ها در حیاط مدرسه خیرات خان و صحن امام حسن(ع) و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بسته های متبرک رضوی برای 5 هزار مجلس روضه خانگی در سراسر کشور

ارسال بسته های متبرک رضوی برای 5 هزار مجلس روضه خانگی در سراسر کشور