مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-01پزشكي

مبارزه با بیماری های التهابی با هدف قرار دادن یک پروتیین مهم


هنگامی که سیستم ایمنی بدن به طور نامناسب فعال شود، باعث ایجاد بیماری های التهابی مانند سپسیس، کووید-19، سکته مغزی، حملات قلبی، سرطان و بیماری های مغزی می شود.

- هنگامی که سیستم ایمنی بدن به طور نامناسب فعال شود، باعث ایجاد بیماری های التهابی مانند سپسیس، کووید-19، سکته مغزی، حملات قلبی، سرطان و بیماری های مغزی می شود.

محققان استرالیایی برای اولین بار مولکول های مهمی را در سیستم ایمنی پیدا کرده اند که به مبارزه با التهاب که موجب ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان، سپسیس و بیماری مغزی می شود، کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محققان دانشگاه کویینزلند با همکاری محققان موسسه فناوری هند در کانپور در این تحقیق بخشی از سیستم ایمنی بدن را موسوم به سیستم مکمل که مسئول واکنش طبیعی بدن در برابر عوامل بیماری زا و آسیب ها است، مورد بررسی قرار دادند.

به گفته محققان، هنگامی که سیستم ایمنی بدن به طور نامناسب فعال شود، باعث ایجاد بیماری های التهابی مانند سپسیس، کووید-19، سکته مغزی، حملات قلبی، سرطان و بیماری های مغزی می شود.

سپسیس بیماری خطرناکی است که در اثر واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت ایجاد می شود و به تدریج سراسر بدن را فرا می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با بیماری های التهابی با هدف قرار دادن یک پروتیین مهم

مبارزه با بیماری های التهابی با هدف قرار دادن یک پروتیین مهم