مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-01اقتصادي

انتقال دوازدهمین زندان به بیرون از بافت شهری


با تکمیل فاز اول زندان اسلام غرب، صبح امروز کار جابجایی و انتقال زندانیان به زندان جدید انجام شد.

- با راه اندازی زندان جدید اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه دوازدهمین زندان از سال گذشته تاکنون از بافت مسکونی خارج و به بیرون شهر منتقل شد.

بنا بر این گزارش طی بازدید بهمن ماه 99 حاج محمدی از استان کرمانشاه دستور تسریع اتمام این پروژه که در سال 1376 کلنگ احداث آن خورده بود صادر شد و با انتقال زندانیان، امروز شاهد بهره برداری از این مرکز هستیم.

رییس سازمان زندان ها در دستور خود برای اتمام ساخت این پروژه تصریح کرده بود: حتی یک روز هم نباید برای تکمیل این زندان تعلل کرد و ضامن شرعی ناشی از شرایط نگهداری زندانیان در زندان قدیم بر عهده همه ما می باشد.

با ساخت این زندان با ظرفیت 200 نفر مددجویان زندان قدیمی این شهر که قدمت آن به 54 سال می رسد به این زندان منتقل خواهند شد.

بر اساس مقررات، تمامی زندان ها باید از بافت مسکونی به بیرون شهرها منتقل شوند که اولویت این امر با زندان های قدیمی تر و فرسوده است.

انتقال زندان ها به بیرون شهرها علاوه بر توسعه امنیت و سلامت اجتماعی به سازمان زندان ها این فرصت را می دهد تا با استفاده از زندان های جدید و فضاهای استاندارد ضمن ارتقاء کیفیت خدمات زندانبانی و توسعه حقوق شهروندی زندانیان، اصل تفکیک و طبقه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دوازدهمین زندان به بیرون از بافت شهری

انتقال دوازدهمین زندان به بیرون از بافت شهری