مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-01سياسي

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: آشنایی دشمنان ایران اسلامی به مسایل دینی در عرصه جنگ نرم بسیار گسترده است.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: آشنایی دشمنان ایران اسلامی به مسایل دینی در عرصه جنگ نرم بسیار گسترده است.

سردار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه در یادواره شهدای پایگاه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، جنگ امروز را سخت تر از دوران دفاع مقدس توصیف کرده و گفت: سخت تر شدن این جنگ به این دلیل است که جنگ ما در فضای مجازی و سایبری بوده و دشمن با تمام امکانات، اعتقاد و باورهای ما را آماج هجمه های خود قرار می دهد و در این میان دشمن از راه های مختلف برای گمراهی جوانان استفاده می کند.

وی اعتقاد و اعتماد به رهبری را عامل پیروزی نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: قدرت نظامی نیروهای مسلح به تنهایی عامل برتری در آن دوران نبود بلکه ایمان و اعتقاد و اعتماد به رهبری اصلی ترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار عباسقلی زاده، اصلی ترین علتی که استکبار نمی تواند در مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند را قدرت ولایت، حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است

آشنایی دشمن به مسایل دینی در جنگ نرم بسیار گسترده است