مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-01پزشكي

اهمیت توجه به هزینه های سلامت در دوران سالمندی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی به مناسبت هفته سالمندان نوشت: براساس پژوهش های انجام شده، افراد در دوران سالمندی درصد بیشتری از درآمد خود را به سلامت اختصاص می دهند و با توجه به سالمند شدن جمعیت کشور، - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی به مناسبت هفته سالمندان نوشت: براساس پژوهش های انجام شده، افراد در دوران سالمندی درصد بیشتری از درآمد خود را به سلامت اختصاص می دهند و با توجه به سالمند شدن جمعیت کشور، اهمیت توجه به هزینه های سلامت و پوشش بیمه ای خدمات بیش از پیش آشکار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت هفته سالمندان نوشت: جمعیت کشور در حال انتقال از جوانی به سالمندی است و این موضوع اهمیت روز افزون برنامه ریزی برای سالمندان را آشکار می کند.

مواردی مانند بیمه سالمندی و پوشش گسترده تر خدمات سلامت در بیمه های پایه درمانی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید توسط سیاست گزاران کشور مورد توجه قرار بگیرد تا سالمندان در این دوران از نظر هزینه های سلامت دچار مشکلات کمتری شوند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای دوران سالمندی نیازمند نگاه اجتماعی آینده نگر در نظام سلامت است تا مشکلات احتمالی سالمندان از قبل پیش بینی شده و برای آن سازوکار مناسبی تعریف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به هزینه های سلامت در دوران سالمندی

اهمیت توجه به هزینه های سلامت در دوران سالمندی