مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-01سياسي

وزیر کشور: «طریقت منفرد» مدیری انقلابی در نظام سلامت کشور بود


وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: «طریقت منفرد» چشم پزشکی حاذق و متدین و مدیری انقلابی و حامی مستضعفان و محرومان در نظام سلامت کشور بود.

- وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: طریقت منفرد چشم پزشکی حاذق و متدین و مدیری انقلابی و حامی مستضعفان و محرومان در نظام سلامت کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت محمد حسن طریقت منفرد وزیر اسبق بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت و آن مرحوم را چشم پزشکی حاذق و متدین و مدیری انقلابی و حامی مستضعفان و محرومان در نظام سلامت کشور بر شمرد.

متن کامل پیام تسلیت او بدین شرح است: و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام درگذشت تأثر برانگیز پزشک متعهد و دلسوز؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد، وزیر اسبق بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را به خانواده محترم و مجموعه همکاران و دوستان ایشان و همچنین جامعه بزرگ بهداشت و درمان کشور، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

از خدای بزرگ برای آن چشم پزشک حاذق و متدین و مدیر انقلابی و حامی محرومان و مستضعفان در نظام سلامت کشور، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با اولیاء و اوصیاء و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: «طریقت منفرد» مدیری انقلابی در نظام سلامت کشور بود

وزیر کشور: «طریقت منفرد» مدیری انقلابی در نظام سلامت کشور بود