مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-01سياسي

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در مسیر تولید مسکن قدم بر می دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در ساخت راه ها و تولید مسکن جهاد گونه قدم بر می دارد.

- ، مسعود بیات منش در آیین تجلیل از خانواده شهید داود احمدی و ایثار گران اداره کل راه و شهرسازی زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در جهت حراست و حفاظت از کشور و ټمامیت ارضی ایران اسلامی خون های زیادی ریخته شده است، اظهار کرد: باید قدر این امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم و امروز هم تقدیر و قدردانی از ایثار گران اداره کل در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سه هزار و 535 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای استان زنجان طی سالجاری برگزار می شود و در این راستا اداره کل راه و شهرسازی برنامه های مختلفی را برای پاسداشت یاد شهیدان با محوریت کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار می کند.

بیات منش با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس در امتداد انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی نوپا و جوان بود و بزرگترین تحول بود که در خاورمیانه اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در مسیر تولید مسکن قدم بر می دارد

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در مسیر تولید مسکن قدم بر می دارد