مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-02اجتماعي

سیستان و بلوچستان/ آماده باش برای سیل و طوفان


در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان های کرمان و هرمزگان به عنوان استان های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن ها کمک بگیریم.

- مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده باش کامل برای سیل و طوفان احتمالی سیستان و بلوچستان در این استان و کرمان و هرمزگان به عنوان استان های معین خبر داد.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گرچه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته هشدار وضعیت قرمز اعلام شده برای سیل و طوفان احتمالی در استان سیستان و بلوچستان بیشتر به حوزه دریایی و بندری بر می گردد و احتمال بروز خسارت در این حوزه ها وجود دارد اما با این وجود آمادگی کاملی برای مدیریت بحران و حل مشکلات احتمالی ناشی از این حادثه طبیعی داریم.

وی افزود: در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان های کرمان و هرمزگان به عنوان استان های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن ها کمک بگیریم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: بر اساس پیش بینی های اعلام شده از صبح امروز بارش های سنگین شروع می شود و از آنجا که ممکن است با طوفان همراه شود، مخاطرات بسیاری دارد و آماده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان/ آماده باش برای سیل و طوفان

سیستان و بلوچستان/ آماده باش برای سیل و طوفان