مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-02اقتصادي

خانواده ها چگونه هزینه شان را در زمان کرونا کنترل کنند؟


بحران ویروس کرونا (کووید 19) باعث کاهش درآمدها شده است که برای جبران آن باید از پس اندازها استفاده کرد و مدیریت پول انجام داد.

- ایسنا/اردبیل یک مدرس دانشگاه گفت: بحران ویروس کرونا (کووید 19) باعث کاهش درآمدها شده است که برای جبران آن باید از پس اندازها استفاده کرد و مدیریت پول انجام داد.

سمیه صائب نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر که در خانه دورکاری انجام می شود، بخشی از هزینه ها نیز مانند حمل ونقل، لباس برای سرکار و سایر موارد حذف می شود که این کار موجب می شود تا به سرعت هزینه ها را کاهش داده و این مبالغ به پس انداز اضافه شود.

وی با بیان اینکه تورم یک موضوع بسیار مهم بوده و تحقیقات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: نرخ تورم باعث کوچک تر شدن سفره های مردم شده است و در موضوعاتی مانند مواد غذایی، دارو، پوشاک و اجاره مسکن با افزایش قیمت مواجه بوده است زیرا نرخ این اقلام نسبت به کالاهای دیگر برای مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

صائب نیا اضافه کرد: برای محسوس شدن کاهش نرخ تورم در اقتصاد، دولت باید با برنامه ریزی و اولویت بندی و همچنین اعمال نظارت جدی قیمت کالاهایی مانند مواد غذایی، پوشاک، هزینه درمان و دارو و اجاره مسکن را به طور ویژه کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها چگونه هزینه شان را در زمان کرونا کنترل کنند؟

خانواده ها چگونه هزینه شان را در زمان کرونا کنترل کنند؟