مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-02اجتماعي

به سالمندان آموزش می دهیم که پیری را به تاخیر بیندازند


مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در کارگاه های آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت به مستمری بگیران سالمند آموزش می دهیم که زندگی بهتری را برای خود و خانواده رقم بزنند و پیری را به تاخیر بیندازند.

- ایسنا/مرکزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در کارگاه های آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت به مستمری بگیران سالمند آموزش می دهیم که زندگی بهتری را برای خود و خانواده رقم بزنند و پیری را به تاخیر بیندازند.

روح اله سهرابی در این باره در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای است که قشر بزرگی از سالمندان کل کشور را تحت پوشش دارد و توجه به سلامت و شرایط رفاهی و معیشتی بازنشستگان از اولویت های این سازمان است.

وی افزود: از سال 97 با رویکرد فرهنگی آموزشی در راستای اهداف پیشگیرانه و توسعه ای کشور، با همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان، کارگاه های آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت برای مستمری بگیران سالمند در دستور کار قرار گرفته است که چندین دوره کارگاه در استان مرکزی با استقبال خوب مستمری بگیران و بازنشستگان برگزار شده و با فروکش کردن بحران کرونا کارگاه ها دوباره برپا خواهند شد.

وی با بیان اینکه سالمندی امری اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سالمندان آموزش می دهیم که پیری را به تاخیر بیندازند

به سالمندان آموزش می دهیم که پیری را به تاخیر بیندازند