مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-02پزشكي

تهیه برنامه جامع برای واکسیناسیون سالمندان همدانی در منازل


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: برنامه ای جامع برای افراد سالمند که در منازل بر روی تخت زمین گیر هستند تهیه و تدارک می شود که از واکسیناسیون علیه کرونا غافل نشویم.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: برنامه ای جامع برای افراد سالمند که در منازل بر روی تخت زمین گیر هستند تهیه و تدارک می شود که از واکسیناسیون علیه کرونا غافل نشویم.

دکتر محمد خزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افراد سالمند که بر روی تخت های در منازل زمین گیر هستند به صورت موردی انجام شده و اکیپ ها برای واکسیناسیون این افراد در منازل حضور یافته اند.

وی ادامه داد: انجام واکسیناسیون این افراد به صورت موردی بوده به گونه ای که اطرافیان این افراد برای واکسیناسیون آنها پیگیر بوده اند.

وی با بیان اینکه امروز ستادبحران مقابله با کرونا برگزار می شود، تصریح کرد: در این ستاد برای افراد سالمند که در منازل هستند و شرایط رفتن به بیرون از منزل را ندارد، برنامه ای جامع با مجموعه بهزیستی در نظر می گیریم تا این قشر مود غفلت قرار نگیرند.

دکتر خزایی در بخش دیگری به واکسیناسیون خانه سالمندان اشاره کرد و گفت: خانه سالمندان جزء افراد آسیب پذیر جامعه بودند که واکسیناسیون آنها در اوایل ورود واکسن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه برنامه جامع برای واکسیناسیون سالمندان همدانی در منازل

تهیه برنامه جامع برای واکسیناسیون سالمندان همدانی در منازل