مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-02سياسي

مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه ها نیافتند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می کنم تا در دام توطئه ها نیافتند چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می کنم تا در دام توطئه ها نیافتند چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم جمعه شب، نهم مهر ماه در برنامه ی پیام جمعه ی شبکه سهند اظهار کرد: مناطق مرزی شمال غرب، مرزهای صلح، دوستی و برادری هستند و این نکته را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی گفت: سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی، در اجلاس سالانه عمومی سازمان ملل و در جایگاه منتخب ملت بزرگ و انقلابی ایران یک سخنرانی متفاوت و تاثیرگذار بود.

وی افزود: سخنان آیت الله رییسی آیینه آرمان ها و ارزش های بزرگترین انقلاب معاصر و انقلابی ترین ملت جهان بود؛ سخنانی بدون تردید و انفعال و برخوردار از یک پشتوانه ی عمیق دینی و انقلابی بود که به گفته ی روزنامه ی واشینگتن پست، نشان دهنده ی هویت جمهوری اسلامی و جایگاهی است که ایران برای خود درجهان قائل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه ها نیافتند

مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه ها نیافتند