مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-02اقتصادي

لزوم افزایش کرایه حمل گاز مایع و برخورد با توزیع کنندگان متخلف در سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: باید کرایه حمل گاز مایع در استان افزایش یابد و در کنار آن با رانندگانی که در امر توزیع کم کاری یا تخلف می کنند به طور جدی برخورد شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: باید کرایه حمل گاز مایع در استان افزایش یابد و در کنار آن با رانندگانی که در امر توزیع کم کاری یا تخلف می کنند به طور جدی برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در کارگروه گاز مایع استان که به منظور انجام هماهنگی های لازم پیش از رسیدن فصل سرما در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ افزود: در سال گذشته با تمهیدات و اقدامات به موقعی که انجام شد، به جز ده روز که پالایشگاه ها به دلیل اورهال اختلال در تحویل گاز مایع داشتند، مشکل خاصی نداشتیم و شرایط بهتری را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: برای اجرای کامل توزیع الکترونیک که از دو سال پیش در استان شروع کردیم، کم بودن کرایه حمل و توزیع گاز یکی از مواردی است که رانندگان توزیع همیشه در خصوص آن گلایه داشتند و با توجه به شرایط اقتصادی باید کرایه آنها افزایش پیدا کند و علاوه بر آن نظارت بر عملکرد آنها نیز بیشتر شود و در صورتی که راننده ای در اجرای تعهدات خود مبنی بر رساندن گاز مایع به دست مصرف کننده کم کاری کند یا کار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کرایه حمل گاز مایع و برخورد با توزیع کنندگان متخلف در سیستان وبلوچستان

لزوم افزایش کرایه حمل گاز مایع و برخورد با توزیع کنندگان متخلف در سیستان وبلوچستان