مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-02اقتصادي

نگران گرانی مرغ تا پایان سال نیستیم


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه نهاده ها تامین شود نباید نگران گرانی مرغ تا پایان سال باشیم، گفت: با توجه به میزان کشتار مرغ در اصفهان، - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان: نگران گرانی مرغ تا پایان سال نیستیم ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه نهاده ها تامین شود نباید نگران گرانی مرغ تا پایان سال باشیم، گفت: با توجه به میزان کشتار مرغ در اصفهان، هفته گذشته کشتارگاه ها اعلام کردند که مرغ از مغازه ها در حال بازگشت است و به دنبال منجمد کردن مرغ های مازاد بودند که این مجوز نیز در استان صادر شد.

حسین ایراندوست در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازار مرغ با توجه به افزایش قیمت جوجه یک روزه، اظهار کرد: میانگین کشتار مرغ استان در چند روز گذشته بیش از 650 تن بوده که رقم قابل قبولی بوده است.

وی افزود: با توجه به این میزان کشتار، هفته گذشته کشتارگاه ها اعلام کردند که مرغ از مغازه ها در حال بازگشت است و به دنبال منجمد کردن مرغ های مازاد بودند که این مجوز نیز در استان صادر شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه میزان مرغ منجد در سامانه جامع انبارها، تجارت و رهتاب ثبت می شود که در مواق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران گرانی مرغ تا پایان سال نیستیم

نگران گرانی مرغ تا پایان سال نیستیم