مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-02حوادث

کشف53 کیلوگرم تریاک در اسلامشهر/2توزیع کننده دستگیر شدند


فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف 53 کیلو و 500 گرم تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات 2 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی آقا کارخانه صبح شنبه در جمع خبرنگاران از کشف 53 کیلوگرم تریاک در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر مبنی بر فروش مواد مخدر در آدرس قائمیه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان و با هماهنگی قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده، مقدار 53 کیلو و500 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر تهران گفت: در این خصوص 2 فروشنده مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کارخانه در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند جهت اعلام موارد مشکوک با سامانه 110 تماس بگیرند، عنوان داشت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی با جدیت هرچه تمام تر با اخلالگران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می نمایند و برای تحقق امنیت مطلوب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف53 کیلوگرم تریاک در اسلامشهر/2توزیع کننده دستگیر شدند

کشف53 کیلوگرم تریاک در اسلامشهر/2توزیع کننده دستگیر شدند