مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-02اقتصادي

جذب 130 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی همدان


رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از محل خط اعتباری شماره 9 مکانیزاسیون کشاورزی در سال 1400 مبلغ 130 میلیارد تومان به استان همدان اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه کل مبلغ جذب شده و به صددرصد عملکرد رسیده ایم.

- ایسنا/همدان رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از محل خط اعتباری شماره 9 مکانیزاسیون کشاورزی در سال 1400 مبلغ 130 میلیارد تومان به استان همدان اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه کل مبلغ جذب شده و به صددرصد عملکرد رسیده ایم.

مهدی جهانگیری صالح در گفت وگو با ایسنا، گزارشی مختصر از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ارائه کرد و افزود: همچنین در این رابطه تعدادی پرونده در بانک ها داریم که تاکنون اعتباری به آنها تعلق نگرفته است و امیدواریم با رایزنی بتوانیم اعتباری برای این پرونده ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: 525 دستگاه تراکتور از این محل به استان همدان اختصاص پیدا کرد که تاکنون 475 دستگاه جذب شده است و معادل 91% سهمیه اختصاصی است و در واقع این تعداد تراکتور به ناوگان ماشین های کشاورزی استان اضافه شد.

جهانگیری صالح با بیان اینکه شهرستان های فامنین و درگزین با جذب صددرصد سهمیه در این زمینه پیشتاز بوده اند، تصریح کرد: با همکاری بانک ملی اعتباری برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 130 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی همدان

جذب 130 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی همدان