مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-02سياسي

رونمایی از دو کتاب درباره شهدای مدافع حرم/ شهدا در آکواریوم زندگی نمی کردند


مراسم رونمایی دو کتاب «کشکول میرزا جواد آقا»؛ روایتی از زندگی شهید مدافع حرم جواد کوهساری و «پاتک علیه پیتوک»؛ روایت مردانگی های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان زاده برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی دو کتاب کشکول میرزا جواد آقا ؛ روایتی از زندگی شهید مدافع حرم جواد کوهساری و پاتک علیه پیتوک ؛ روایت مردانگی های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان زاده با حضور ابهت خاصی وارد سالن برنامه شدند که اصلا این استقامت برایم قابل درک و هضم نبود.

اولین برخوردم با شهید کوهساری و خانواده شهید این اتفاق بود.

بعد از آن به واسطه اینکه در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب کارگروه پژوهش های مربوط به شهدای مدافع حرم شکل گرفته بود کم کم بیشتر با دوستان آشنا شدیم.

بعضی موارد را نتوانستیم در کتاب بیاوریم وی افزود: مطالعه مصاحبه های مادر شهید باعث شد من به شخصیت شهید کوهساری بیشتر از قبل علاقمند بشوم و کم کم مزاحم برادر و رفقای شهید شدیم.

هر چه که جلوتر می رفتم این سوژه برایم جذاب تر، جالب تر، قشنگ تر و برای خودم عجیب‎ وغریب تر می شد که این شهید، در واقع جمع اضداد است یعنی هم شوخ طبعی او در اوج است و هم در جدی بودن.

تقریبا با چهل نفر از دوستان شهید ارتباط گرفتیم که بعضی ‎هایشان به لحاظ موقعیتی که داشتند حاضر به مصاحبه نشدند و بعضی موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب درباره شهدای مدافع حرم/ شهدا در آکواریوم زندگی نمی کردند

رونمایی از دو کتاب درباره شهدای مدافع حرم/ شهدا در آکواریوم زندگی نمی کردند