مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-02دانش

کرسی «بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» برگزار شد


کرسی «بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» با ارائه حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی و منتقدین این موضوع برگزار شد.

- ، نخستین کرسی ترویجی از سلسله کرسی های مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با ارائه حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی برگزار شد.

در این کرسی که موضوع آن چارچوبی برای بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی تعیین شده بود، محمد رحیم عیوضی استاد تمام دانشگاه شاهد و همچنین ناظمی اردکانی دانشیار دانشگاه امام حسین (ع) به عنوان ناقد و اشرفی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر کرسی حضور داشتند.

ابتدا طبق مقررات کرسی ها، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی در مدت 30 دقیقه دیدگاه خود را درباره چارچوب بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور ارائه کرد.

در ارائه ایشان، ابتدا تبیین مفروضات حاکم بر بازسازی، مفهوم، لایه های هشتگانه، رویکردهای اصلی، مبانی، اهداف، غایات و نیز الزامات بازسازی صورت گرفت و سپس وی وارد بحث مراحل و نقطه کانونی بازسازی شد و آنها را یک به یک تشریح کرد.

بعد از پایان ارائه حجت الاسلام غلامی، ناقدان نقدهای خود را در زمان مقرر مطرح کردند و ضمن بیان نقاط قوت دیدگاه و تقدیر از غلامی، به تعدادی از خلاها و کاستی های دیدگاه وی اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی «بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» برگزار شد

کرسی «بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» برگزار شد