مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-02ورزشي

نفرات برتر کاتا و کومیته در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند


رییس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه مسابقات انتخابی کاراته استان در بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور معرفی خواهند شد.

- ، مهدی بیرانوند صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات انتخابی کاراته استان قم در دو روز در سالن خانه کاراته استان قم برگزار شد و قهرمان کاتا و کومیته در بخش آقایان و بانوان معرفی شدند، گفت: این مسابقات جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان در دو بخش کاتا و کومیته در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید پیگیری شد.

رییس هیأت کاراته استان قم با اشاره به اینکه در بخش کاتا و رده سنی نوجوانان محمدجواد هدیه لو مقام اول، امیرحسین طریز آبادی مقام دوم و امیر عباس نعیمی و رضا تلخابی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند، افزود: در رده سنی جوانان نیز متین محمدی یکتا، محمد مصطفی الماسی و محمد حسین امامی منش در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و سید مجید وکیلی و محمد امین صالح نیز در رده سنی امید، اول و دوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش کومیته و رده سنی نوجوانان در وزن منهای 57 کیلوگرم، سید محمد صدر فروغی و مبین خاکدامن اول و دوم شدند و سید میلاد مرتضایی و امیرمحمد رشید نیز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند، ادامه داد: در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر کاتا و کومیته در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند

نفرات برتر کاتا و کومیته در سه رده آقایان و بانوان مشخص شدند