مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-02حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 867 کیلوگرم تریاک در کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جازموریان و زهکلوت و کشف یک تن و 867 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر استان و قرارگاه ابوذر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری  اظهار داشت: در یک عملیات مشترک  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و قرارگاه عملیاتی ابوذر موفق شدند در منطقه جازموریان و زهکلوت یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات، یک تن و 867 کیلوگرم تریاک، دو قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد و در حال رصد و پیگیری سایر قاچاقچیان در این حوزه هستند.

 ناظری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر با پشتیبانی دستگاه قضایی انجام داده ایم، افزود: با اقدامات اطلاعاتی از ابتدای سال تا کنون موفق به کشف بیش از 98 تن مواد مخدر شده ایم که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است و سال گذشته رتبه اول کشفیات در کشور را به خود اختصاص دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: به اشرار و سوداگران مرگ هشدار می دهیم، نیروهای انتظامی در تمامی کشور اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را به این افراد نخواهند داد و از این حرکت ناشایست و عمل مجرمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 867 کیلوگرم تریاک در کرمان

انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 867 کیلوگرم تریاک در کرمان