مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-02حوادث

پیدا شدن گروه 21 نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پیدا شدن گروه 21 نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان خبر داد و گفت: در شامگاه جمعه یک گروه کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان گم شده و پس از چندین ساعت جستجو سرانجام پیدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گم شدن یک گروه کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان از توابع شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: در ساعت 20 شامگاه جمعه، گزارش مردمی مبنی بر گم شدن 21 نفر از یک گروه کوهنوردی (متشکل از 6 مرد و 15 زن) در محور و خودروی کمک دار به همراه عوامل انتظامی به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پیدا شدن افراد گم شده در کوه های دیلمان تصریح کرد: پس از چندین ساعت عملیات جستجو، هر 21 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر پیداشده و دو نفر از اعضای این تیم کوهنوردی که مصدوم شده بودند به صورت سرپایی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مورد مداوا قرار گرفتند.

غلامی با تأکید بر لزوم استفاده از تجهیزات لازم در هنگام سفر و کوهنوردی، بیان کرد: هم وطنان حتماً در کوه نوردی مسیرهایی را انتخاب کنند که خوب می شناسند و اخبار هواشناسی را نیز دنبال کنند.

وی یکی از دلایل گم شدن برخی از گروه های کوهنوردی را عدم آشنایی با مناطق دانست و گفت: به دلیل عدم آشنایی گروه های کوهنوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن گروه 21 نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان

پیدا شدن گروه 21 نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیلمان