مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-02سياسي

ضرورت احیای قنوات استان


استاندار جدید سمنان با اشاره به تبخیر بالای آب در این استان بر ضرورت احیای قنوات این استان به عنوان یک راهکار کهن و دیرسال در استان و کشور تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار جدید سمنان با اشاره به تبخیر بالای آب در این استان بر ضرورت احیای قنوات این استان به عنوان یک راهکار کهن و دیرسال در استان و کشور تاکید کرد.

سید محمد رضا هاشمی 10 مهر ماه در جلسه ی پیگیری پروژه های آب استان سمنان در شرکت اب منطقه ای سمنان بر ضرورت تامین منابع آبی جدید برای این استان تاکید و اظهار کرد: امروز بحث خشکسالی یکی از دغدغه های مهم نخبگان، مردم، کشاورزان و صنعگتران است، فلذا اولویت اصلی کار ما در استان، تولید ، توزیع و مصرف آب است.

استاندار جدید سمنان با اشاره به اینکه 198 هزار هکتار از اراضی استان در بحث کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته تصریح کرد: در کمتر از 36 هزار هکتار از این اراضی طرح مصرف بهینه آب اجرا شده و لذا باید تلاش کرد تا ضمن توسعه و تقویت مجتمع گلخانه ای ، کشاورزان را به استفاده از محصولات کم آب بر تشویق کرد.

هاشمی عنوان کرد: مصرف بهینه و تامین آب از یک سو مورد تاکید نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نماینده ولی فقیه در استان است و از سوی دیگر نیاز اصلی شهرک های صنعتی و واحد صنعتی و تولیدی استان نیز آب است و لذا یکی از اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای قنوات استان

ضرورت احیای قنوات استان