مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-02بين الملل

درخواست ترامپ از یک قاضی فدرال: توییترم را به من برگردانید


اواسط تیر ماه سال جای بود که وبگاه «آکسیوس» به نقل از منابع آگاه خبر داده بود، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا قصد دارد از «مارک زاکربرگ» و «جک دورسی»، - درخواست ترامپ از یک قاضی فدرال: توییترم را به من برگردانید اواسط تیر ماه سال جای بود که وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه خبر داده بود، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا قصد دارد از مارک زاکربرگ و جک دورسی ، مدیران عامل فیسبوک و توییتر شکایت کند.

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از یک قاضی فدرال خواست که توییتر را به احیای حساب کاربری مسدود شده او در این رسانه شبکه اجتماعی مجبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با گذشت حدود سه ماه از انتشار خبرها درباره قصد دونالد ترامپ برای شکایت از مدیران عامل فیسبوک و توییتر، یک رسانه آمریکایی از درخواست تازه او از یک قاضی فدرال خبر داد.

بنا بر گزارشی که بلومبرگ شامگاه جمعه به وقت محلی در آمریکا منتشر کرد، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از یک قاضی فدرال در ایالت فلوریدا برای احیای صفحه کاربری مسدود شده خود در توییتر درخواست کمک کرد.

بنا بر این گزارش، رییس جمهور سابق آمریکا از یک قاضی فدرال خواسته است که شرکت توییتر را مجبور کند حساب کاربری او در این شبکه رسانه اجتماعی را احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ترامپ از یک قاضی فدرال: توییترم را به من برگردانید

درخواست ترامپ از یک قاضی فدرال: توییترم را به من برگردانید