مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-02سياسي

لزوم توسعه همه جانبه استان سمنان/ زیرساخت های اقتصادی تقویت شود


فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی، انتصاب استاندار جدید سمنان را تبریک گفت و بر لزوم توسعه همه جانبه و تقویت زیرساخت های اقتصادی استان سمنان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی، انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی را به عنوان استاندار جدید سمنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایت مدار سمنان را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می کنم.

در ادامه می خوانیم: بدون شک سوابق، تجارت و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاه های مختلف مدیریت سیاسی، علمی و اجتماعی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه جانبه به ویژه زیرساخت های اقتصادی استان سمنان است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی، ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در بخش های تولیدی، صنعتی، معادن، تجارت و کشاورزی دارد.

دامغانی افزوده است: ضمن آرزوی موفقیت مجدد برای شما برادر گران مایه از خداوند عزوجل سعادت، سلامت، سربلندی و گشایش امور را برایتان خواستارم.

انتهای پیام/74001/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه همه جانبه استان سمنان/ زیرساخت های اقتصادی تقویت شود

لزوم توسعه همه جانبه استان سمنان/ زیرساخت های اقتصادی تقویت شود